به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازسازی ساختمان و نوسازی

مطالب مربوط به بازسازی ساختمان و معماری داخلی.

مکان تبلیغات شما

لینک دوستان

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یک دیوار شیشه ای فرا مدرن به عنوان ضمیمه در پروژه ی بازسازی ساختمان خانه قدیمی ویکتوریایی به ساختمان اضافه شده که آشپزخانه ی اوپن پر نوری در زیر یک سقف کاذب به عنوان بخش مرکزی جدیدی از این خانه ی انگلیسی قدیمی ایجاد کرده است. فضای جنگلی زیبای اطراف خانه سایه روشنی از نورها را به وجود آورده که بر سطح سنگی کف خانه و میز ناهار خوری آشپزخانه می تابد.

    بازسازی ساختمان

    صاحبان این خانه علاقه مند بودند که بیشترین دید را به فضای جنگلی و درختان اطراف خانه داشته باشند. این زوج با "معماران شرکت استفان مارشال"برنده ی جایزه ی گالری و طرح های خانه ی هنرمندان آشنایی داشتند و از این رو مشتاق بودند که روش مشابهی را در استفاده از متریال و جزییات برای گسترش فضای باز و نور طبیعی در در بازسازی ساختمان خانه ی ییلاقی خود در همپشایر به کار گیرند.

    بازسازی ساختمان

    ساختار این قسمت از خانه ابداعی بود و نیاز به تعداد بالایی از مدل سازی کامپیوتری داشت. طرح ریزی تیر ساختمان باید به صورت منحنی انجام می شد تا در زمان قرار گیری طبقه ی بالاتر بر روی آن احتمال فرو ریزی نداشته باشد.

    بازسازی ساختمان

    طراحان استفان مارشال بر این اصل تاکید داشتند که نحوه ی طراحی ضمیمه ی ساختمان باید به طور واضحی از ساختمان اصلی متفاوت باشد تا هر دو قسمت به صورت مستقل و مجزا به چشم آیند.

    مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان ویکتوریایی و تبدیل به خانه مدرن شیشه ای

    معماران این طرح اذعان داشتند که در این مورد، طراحی ساختمان اصلی به سبک دوران ویکتوریا بود و ضمیمه ی ساختمان باید به سبکی کاملا مدرن و با به کارگیری ساختار و متریال مدرن - شیشه های سراسری و پایه ها طراحی و اجرا می شد. برنامه ای که برای طراحی در نظر گرفته شد بر اساس تکمیل فضای خالی ساختمان بود. طراحی اصلی خانه به سبک ال شکلانجام گرفته بودو ضمیمه ی ساختمان باید در قسمت خالی این مربع قرار می گرفت. و وقتی به ساختمان اصلی می چسبید آن را دور از دید نگاه می داشت.

    بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان

    کف سنگی خانه تا تراس ادامه دارد تا محوطه ی خانه را از فضای بیرون مجزا کند و تضادی را با آجر ها و سنگهای رنگی ساختمان عصر ویکتوریا ایجاد کند. نمای جدید خانه پس از بازسازی ساختمان به روی اتاق نشیمن دنج چوبی و آشپزخانه ی پر نور آن باز می شود.

    کار ساخت این ساختمان توسط "مارتین پرایس" طی 9 ماه و با کمی تاخیر با در نظر گرفتن مشکلات کار در فضای باز و ... انجام شد. ساختمان الحاقی با متراژ 70m2 و با صرف بودجه £250k در ماه فوریه ی سال 2015 میلادی ساخته شد.

    معماران مارشال تجربیات ارزشمندی در زمینه ی پروژه های فرهنگی دارا می باشند و شمار قابل توجهی از خانه های منحصر به فرد را طراحی و اجرا کرده اند.

    بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان ؛ تبدیل خانه ای قدیمی به رستوران منحصر بفرد

    بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

    بازسازی ساختمان

     

    تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

    کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

    م.ن
    يکشنبه 29 مهر 1397 - 1:04
    بازدید : 294



    بازسازی ساختمان تغییری است که می تواند ارزش ریالی خانه را بالا ببرد، کیفیت زندگی روزمره ساکنان آن را بهبود ببخشد و در بسیاری از موارد فضای کاربردی خانه را بهبودبخشد و افزایش دهد. سالانه تعداد زیادی از خانواده ها اقدام به بازسازی فضای محل سکونت خود می کنند. شاید یکی از رایج ترین بازسازی ها، بازسازی و طراحی دوباره آشپزخانه ها مثل بازکردن آنها یا تغییر کاشی و کابینت باشد. البته توجه داشته باشید که در بازسازی ساختمان گاهی فقط نوسازی بخش هایی از خانه و بدون اتفاق افتادن تغییرات مهم انجام می شود. کارهای جزیی تر هم در پروژه های بازسازی منزل به چشم می خورند:

        کاغذ دیواری
        کاشی و سرامیک کف
        گچکاری
        پارکت
        کناف
        سقف کاذب

    قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع

    قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع به با گستره بزرگی روبرو است. چرا که میزان تغییرات و مواد و متریال به کاررفته و کیفیت و سطح کار در این مورد بسیار موثر است. گاهی تغییرات آنقدر زیاد است که متخصصین حرفه های مختلف مثل بنا و نجار و الکنریکی و تاسیساتی و نقاش به کار گرفته می شوند. طبیعتا محله و اینکه در کدامیک از مناطق تهران باشید در قیمت گذاری پیمانکاران و متخصصین تاثیرگذار است.

     

    بازسازی آشپزخانه

    آشپزخانه از رایج ترین محل هایی است که در پروژ ه های خانگی بازسازی می شوند. برداشتن دیوار آشپزخانه های قدیمی تر و تبدیل فضای بسته به فضای باز پیشخوان دار، تعویض کاشی و سرامیک و سینک و شیرآلات ظرفشویی و همچنین طراحی و ساخت کابینت از جمله ها خدماتی است که در بازسازی آشپزخانه انجام می شود.

     

    بازسازی سرویس بهداشتی

    گاهی هزینه های تعمیرات مواردی مثل رفع نم و رطوبت یا ترکیدگی و نصب لوله، با سرشکن شدن روی موارد کلی تری مثل نصب کاشی و سرامیک باعث می شود بسیاری از مشتریان تصمیم به تغییرات بزرگتری بگیرند. تعویض لوازم بهداشتی، شیرآلات، کاشی و سرامیک و یا بازسازی قیرگونی و عایق رطوبتی از جمله این موارد هستند.

     

    بازسازی کلی ساختمان

    به دو مورد بالا می توان سایر فضاهای خانه را هم اضافه کرد و بازسازی را بصورت کامل انجام داد. در این صورت معمولا نیاز به نقاشی ساختمان و تغییر نوع کفپوش و نصب آن هم وجوددارد. در ضمن برداشتن و جابجاکردن دیوارهای حایل و نه حامل چون معمولا منجر به تغییرات مثبت در فضای خانه می شوند بسیار پرطرفدار هستند.

     

    مطلب پیشنهادی: بازسازی ساختمان خانه ای قدیمی و تبدیل به رستوران منحصر بفرد

     

    فصل های کاری

    برخی از کارهای مرتبط با بازسازی ساختمان و بنایی در فصول مختلف انجام شده و فصل خاص بر قیمت آن اثرمی گذارد. یکی از این موارد عایق بندی و قیرگونی است که به عنوان مثال در فصل های بارش به دلیل مشغله بیشتر متخصصان ممکن است پیداکردن یک متخصص کاربلد به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و هزینه بیشتری هم نسبت به فصل دیگری مثل تابستان طلب کند. نقاشی ساختمان هم که در این دسته بندی قرارمی گیرد در روزهای پایانی سال گران تر و شاید با زحمت بیشتر انجام شود.

     

    نیروهای مورد نیاز

    گاهی پیمانکار هزینه ی نیروهای کار را بصورت روزمزد در قیمت گذاری اعمال کرده و به همراه سایر موارد مورد نیاز بصورت تفکیک شده قیمت گذاری می کند. مدل دیگر که در اغلب موارد به صرفه تر است قیمت گذاری بصورت کلی و پروژه ای است.
    این خدمت توسط متخصصین دکوراسیون داخلی و بنایی ارائه می شود.
     

    م.ن
    20 مهر 1397 - 1:32
    بازدید : 312
    برچسب‌ها :

    حالت این اتاق اعضای این خانه را بر آن داشت که تغییر دکوراسیون داخلی  بدهند. این اتاق علاوه بر دنج نبودن، یک مکانی مخروبه و پر از اشیاء بی ارزش بود.
    کار عمده: با استفاده از رنگ های زیبا، استیفن دکوراسیون این اتاق را تغییر و مورد بازسازی ساختمان داد.


    مرحله اول تغییر : مقداری رنگ اضافه کنید


    استیفن یک زرد روئینه زرین را انتخاب کرد که بی درنگ اتاق را گرم نمود و جریان نور از طریق پنجره های بزرگ به طور طبیعی منعکس شد.


    عناصر موفقیت در دکوراسیون داخلی


    استیفن پارچه هایی را که به دکوراسیون داخلی اتاق ژرفا و ماهیت می‌بخشد، انتخاب نمود. برای انتخاب پارچه هایی برای تغییر دکوراسیون منزل  خود به همراه بازسازی ساختمان مراحل زیر را دنبال نمایید:
    1- به طور اساسی شروع کنید. رنگی را انتخاب کنید که در هر پارچه ای وجود داشته باشد سپس آن را روی بزرگ ترین قطعه اثاثیه به کار ببرید.

    2- طرح های ساده اضافه نمایید. طرح های راه راه و دایره های رنگی انتخاب های مناسب و ظریفی هستند که زود از آنها خسته نمی‌شوید.

    3- مهم جلوه دادن یک قطعه. از یک پارچه چشم نواز برای یک قطعه جداگانه دکوراسیون داخلی در اتاق، مثل کاناپه، استفاده کنید.



    از آنجا که این اتاق کاملا کوچک است، استیفن از مبلمانی متناسب استفاده کرد که باعث بزرگتر جلوه دادن اتاق شده است. نمونه ای از آن کاناپه بدون جا دست در کنار پنجره می‌باشد.


    مکانی برای ذخیره سازی


    این جا کتابی زیبا اما ساده جای مناسبی برای نمایش اشیاء تزئینی کوچک است. جا کتابی بدون پشتی اجازه نمایش رنگ دیوار را از پشت قفسه ها می‌دهد و باعث روشن نمودن فضا می‌شود.


    قبل: پنجره های بدون روح


    این پنجره های بزرگ هیچ ویژگی و پتانسیلی نداشتند.


    بازسازی ساختمان به صورت فوری


    برای جلب توجه بیشتر، استیفن پنجره ها را با این پرده ها پوشاند. قاب های کتانی باعث افزودن رنگ خاصی به اتاق شده اند.

    م.ن
    2 مهر 1397 - 8:42
    بازدید : 343
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 18
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه